En Kopp SPRIT!!!

Har ju börjat träna och försöker ändra lite på vad jag äter.
För att kroppen ska funka.
Gudarna ska veta att det inte alltid är lätt för en Bullälskande kolhydratsperson.
JAA... det är sant.
ALLT jag tycker är Gott är nu inte så tillåtet.
BULLAR... Grekiskt fluffigt bröd... Aaaaallt....

Dagens träningsrunda

Börjar entusiastiskt uppladdningen med att kolla musik, packa väskan m m.
En BRA dag tänker jag till och med att jag kanske skulle GÅ ner på byn.
Som uppvärmning.
(7 kilometer och uppför på hemvägen.... har INTE kommit riktigt dit än och det är DYRT att ringa räddningstjänsten om jag skulle inse att jag tagit i en aaaaning för mycket)

Somliga dar går det bättre än somliga dar.
Jag försöker efter förmåga köra samma träningsrunda.
Med samma vikter, lika länge osv.

IDAG.... var inte en Jättebra dag men jag tänkte väl att om jag SKYNDAR mig ner och tränar kanske jag hinner innan kroppen hinner reagera på vad jag tänker göra.
SÅ jag makade mig iväg i morse och tänkte.. jag tar det LUGNT.. det får ta den tid det tar och jag gör väl så mycket som känns bra.

Men.. någonstans på väg mellan bilen och stegmaskinen försvann den tanken.
Jag menar.. med rätt motivation och morot BORDE det gå.
POSITIVT TÄNKANDE!!!!
YOLO.. och allt det där.

Satte igång min träningslista med Extremt hurtig träningsmusik och satte igång.
Halvvägs lovade jag mig själv att om jag bara stod kvar på detta tortyrinstrument som jag för närvarande hade min värkande lekamen på... skulle jag UNNA mig en lyxig RÄKMACKA med Fluffigt bröd och jag skulle DESSUTOM peta bort salladen och hälla på mer majonnäs.

Innan jag var klar med viktmaskinerna var vi uppe i VIN.... en GOD middag med älsklingen och VIN.

Innan stretching och töjning av Oböjliga kroppsdelar var klar hade jag lovat mig själv en Limpa Cig och en STOR kopp SPRIT!!!
OM jag bara gjorde klart träningsprogrammet.

Jag blev klar...
Och jag tog mig hem....
Nu är jag inne på min andra Falcon 0,5 och känner mig ganska nöjd ändå.

Avancerad vila nu innan det är dags att börja med middag.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

TACK 💞

Det är inte lätt....

Det här med telefoner...