Känner mig en aning... varm.

Det finns MÅNGA nackdelar med att vara lätt disträ...
Men kom inte och säg att man inte får motion.
Gick en trappa upp för att hämta mitt block.. surrade lite med tjejerna innan jag gick ner.
Tittade som ett fån på köksbordet...
....       ....
    ----
Gick  upp och hämtade blocket och kompletterade med en och annan penna som jag kanske skulle vilja ha.
Gick ner.
Hämtade sen resten av väskan med vässare, sudd, osv....  för säkerhets skull liksom.. utifallatt (en trappa upp)

Var hade jag nu den där bilden....???
JOOOO... på plattan.. som ligger i sovrummet...

Upp...
              Ner......

NU har jag väl ändå allt.
Sätter mig och plockar fram en penna, vässar den och pillar på lite för att komma i ro och stämning för att skissa lite.

MEN.. det gör lite ont.
Skulle nog ha handskyddet, kanske kan jag lite med det..
Hmm......

Ja.. om ni inte redan har gissat det.
JOOOODÅ.. de ligger i sovrummet.

NU har jag väl ändå allt..
MEN.. ron och sinnesstämningen är INTE riktigt där.
DEN blev FÖRMODLIGEN kvar en trappa upp

Så nu blir det en stor kopp kaffe!!!

Gnälla av mig lite.. ta en tur med Conrad..
OCH SEN.. DÅ.... ser vi...om jag kommer ihåg varför I HELA FRIDEN alla ritgrejor ligger framme.

Suck...
Nu har jag gnällt klart ;).. känns bättre :D


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

TACK 💞

Det är inte lätt....

Det här med telefoner...