Whiiiii... är det möjligt??

Den senaste veckan har varit ÖM..
MINST sagt.. Värken har knaprat på ALLA ställen där kroppen BÖR gå att böja.

Sådär så att jag näppeligen har kunnat sitta stilla.
Men.. när jag då GÖR något har användbara kroppsdelar domnat och dummat sig i största allmänhet.

Har, jag vet inte HUR många gånger, försökt mig på en försiktigt förhoppningsfull prognos.
(Eftersom vädret inte varit JÄTTEBRA)
Har jag försökt förutspå en JÄTTEFÖRÄNDRING  i lufttrycket.. POSITIV???
En NEGATIV skulle ha inneburit en ny istid.. och riktigt DIT ville jag inte ens i mina mest negativa stunder gå.

Och om DET här är vad som var på väg...
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA......Då var det värt de här sömnlösa nätterna :D :D :D.
VÄRME.. SOMMAR..
FÖRSTA dagen barbent.. i jeansen..
Nää.. jag har faktiskt till och med shorts utan att bli blå och huttra som en nakenhund i snålblåst.

Lite synd om Mannen bara..
Jag snurrar så in i bänken i sängen så lakanet ligger som en korv i mitten. Fast jag är den som har en halvmeter instoppat på min sida för att förhindra "Korvincidenterna"
Tack och lov verkar det som om han sover i alla fall.. utom när jag i farten nästan snurrar honom ur sängen när jag går in i  Igelfasen och KLISTRAR mig fast vid honom för att stjäla all kroppsvärme jag kan komma åt.

Vad jag VET.. han har inte sagt nåt.. har jag ännu inte dregglat på honom i sömnen.
Men jag har ju en UNDERBART snäll och go man så...

Från en solig altan önskar jag alla en

UNDERBAR MIDSOMMAR



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

TACK 💞

Det är inte lätt....

Det här med telefoner...