Lista efter lista

Går på kurs och lär mig ett och annat.
Försöker stilla mitt envisa jag och ha ett öppet sinne.
Jag kommer nog. ...kanske. ..EVENTUELLT bli klokare på NÅT plan.

Grejar och fixar.
Förbereder för nästa steg i livet :)
Mycket att tänka på.
Mycket att komma ihåg.
Så eftersom jag har ett lätt selektivt minne skriver jag listor.
Många kom-ihåg blir det.
Försöker att ha alla listor på samma ställe. ..går sådär.
Tur att Mannen har stort tålamod och bättre minne <3
Samtidigt som jag försöker fixa lite och göra i ordning. ...göra klart påbörjade projekt. ...och så ska jag sova lite och umgås med familjen. ..
Och så var det det där med solen också. ..Den skiner och det är ju så mysigt väder PRECIS när man kommit igång och grejar som bäst.
Som ni förstår har jag lite att greja med. ..jag är inte utan hjälp.
Och framöver kommer jag glatt att kalla in mina underbara.

Tills dess gör jag mitt bästa för att hålla mitt Vrånga jag i schack.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

TACK 💞

Det är inte lätt....

Det här med telefoner...