Men...hoppsan...

Nu är det på gång.
Smärtutredning/skola/hantering-grejs på agendan......igen. ..
Har nu varit hos en aktoriserad personal för förberedande samtal. ...
Och HÖR OCH HÄPNA....
Jag har råkat springa på en otroligt trevlig människa som DESSUTOM både pratar och förstår VrångKvinnaKan-ska.
Så befriande.
För en gångs skull har jag inte "Mjaaaaa...vi ser väl"-garden uppe.
Tror inte ens jag behöver träna tålamodet, behärska mig eller tänka på min uppfostran den här gången.

Nääää  ..nu ska jag väl inte vara SÅN...
Det var väl Bra på den förra med.....
Och de var snälla och duktiga och Hur goa som helst.
MEEEEEN.....vi pratade inte riktigt samma språk. ....
Och då blev jag kanske en liten aning
besviken ....(Eeeeeehhhh...VAA! menar de Allvar???)
tätt följt av frustrerad....(arg)
lite ur balans  (hyperventilerade )
fick ont i käkarna. ... (tokarg, bet ihop för att inte mitt Sarkastiska alterego skulle ta över min kropp och säga nåt Dumt)
Kanske missförstod jag dem totalt. ..
:/
Fast jag lärde mig och tränade mycket på meditation och min andning.

Nåja.
Nu tar jag nya tag.
Gör mitt bästa för att tänka i nya banor  (igen ) och hålla den positiva fanan på lagom hög nivå.
Jag tycker ju det är trevligare att bli glatt överraskad än bittert besviken så jag brukar hålla mig en aning reserverad....
Lite Realistisk Pessimist  (ibland åt det lätt militanta hållet).
Jag inbillar mig ju att jag i själ och hjärta EGENTLIGEN är en Spröd liten Viol så......

Nä...nu har jag inte riktigt tid med det här längre.
Har Bäste lillebror m döttrar på besök så nu ska Faster mysa lite med de efterlängtade <3

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

TACK 💞

Det är inte lätt....

Det här med telefoner...