Är huvet dumt.......

Tillbringat helgen ute.
Massor av frisk luft.
Ätit korv, druckit kaffe och njutit av den bästa Ompysslingsrekreation som finns....
dvs Familjen.
Knäppt måååånga vinterbilder med vackert snöklädda träd.
Vid första anblicken och innan sortering är VÄLDIGT många lika.
Det är bra.
För av tio kort kan åtta se ut som de är knäppta med actionkamera.
Från fordon i rörelse över ett kalhygge.

Vi var i alla fall på väg ut i skogen.
Åkte med mannen......tittade på naturen....
beundrade de fina snöiga träden.....
och så gick det som det gick.

"PIONG....SNÄRT".....
-AJ då.... där var visst en låg kvist.
Nåja. Det gjorde inte ont och jag kunde fortfarande se.
Framme vid grillplatsen blev jag upplyst av lätt upprörda barn att jag BLÖDDE....BLOD..

Jag kan meddela att det inte är någon fara.
jag kan fortfarande använda mascara.
Ett litet jack under nedersta fransraden och ett  litet blåmärke blev det.
Tur som en tok.

HÄDANEFTER använder jag glasögon!
Och är mer uppmärksam på Här och Nu.







Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

TACK 💞

Det är inte lätt....

Det här med telefoner...