Små blå män!!!

Nej för mig kom inte vintern,snön och kylan som någon överraskning.
Men Conrad........ Conrad var inte lika redo.
Nu är han ju från Sundsvall så man får ju kanske ha liiite överseende men......
Nääääee!!!!!
För Conrad var DEFINITIVT inte på humör idag.
Den lilla raringen har gått i ide. Frusit ihop...TOTALT!!!!!
Han är inte längre bara blå...han är blåfrusen!!!
Låsen, dörrarna.... Allt!!!
Jag lirkade, puttade, drog försiktigt men bestämt i dörren/dörrarna....

Sen VRED jag på nyckeleländet så hårt jag tordes utan att vrida AV den ( mer tur än skicklighet) fram och tillbaka...
... NäÄeeeeee!!!

Irritationen var ett faktum!!!!

Kastade mina mer stabilt byggda kroppsdelar i brutala tacklingar mot dörrj..ln!!!
Var så ilsk ett tag så "kofot, stor skruvmejsel, hammare....SPETT" kändes som alternativa lösningar...

Gick upp istället....

En rask promenad kan ju göra underverk för hälsan och humöret.

Har jag hört.....



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

TACK 💞

Det är inte lätt....

Det här med telefoner...