Massor,mycket, alldeles på tok.....

FÖR MYCKET.
Just nu...
Massor av tankar, känslor, funderingar.
Så mycket jag skulle vilja skriva av mig.
Men.. hmm... mjaa... ÄHH.. jag provar väl lite.

Har en jobbig fredag framför mig.. ska säga ett sista hejdå till min lilla momma.
Jobbigt men ändå... skönt.. hon behöver inte ha ont eller ha det jobbigt på annat sätt.
Hon har äntligen fått vila.
Kluven känsla.......

Ser fram emot advent......<3
Ser fram emot jul... mys, spendera tid med barnen och familjen. 
Den har ju expanderat lite :D

Ser fram emot julfesten på jobbet i början på december...
Roligt men ändå vemodigt.. 
Är ju ett avslut även där.

Gruvar mig GRUVLIGT för att börja om..
Med ny doktor, ny utredning.. tjorv och stök. 
Men.. skönt ändå.. jag behöver inte ha dåligt samvete när kroppen inte håller och jag inte tar mig iväg på jobbet.
jag VET ju att mina arbetskompisar inte känner så men... ändå.. känns lite som att jag lämnar dem i sticket när jag inte tar mig iväg.
Inte för att jobbet står och faller med lilla mig utan för att.. jaaa.... jag har ju ändå någon liten uppgift som just JAG ska göra.
Å så kommer jag sakna dem nå så IIIIIN I..... 

Men om jag nu kan koncentrera mig på att få ihop kroppen.. och bara DET.. 
DÅ... KANSKE.... och om det går RIKTIGT bra med den nya doktorn....
DÅ j-vlar... då blir det nog.. TA-DATT-DA-DAAAA!!!!!!!!!!!!
Sen.... om ett tag... ja.. ni vet.... SEN.

Mycket tankar och funderingar...
Tänker på nära och kära.. oroar mig en skvätt och så...
Eftersom jag inte bara är en Vrång kvinna utan även en väldigt Grunnande kvinna..
Så är det ibland svårt.
Svårt att stänga av hjärnan som snurrar och funderar, vänder och vrider på allt och inget för att hitta lösningar och alternativ.
TACK OCH LOV för Mannen i mitt liv.
(NEJ den HÄR gången menar jag inte Conrad, bilen :D )
Jag menar Mannen som i MIN, mitt <3 :D.
Det blir så mycket lättare när man har någon att bolla med när tankar och funderingar hotar att svämma över och spränga utrymmet mellan öronen.
Och än så länge verkar det inte som han fått förslitningsskador i hörselgångarna.
Jag har i och för sig inte tittat efter men... öronen har åtminstone normal färg..
De har inte börjat skifta i illrött menar jag.. och det ryker inte ur dem.... än....

Har en tårta á la speciale att planera till mitten av december då "lilla" fröken blir en aning större.
Förra året blev det en Jack skellingtontårta.
I år har jag fått flera förslag så jag är inte RIKTIGT säker på vad det blir..
Men det ska i alla fall vara choklad bl a MELLAN. 

ja.. som ni ser/hör är det lite att fundera på...
Gääääsp..... blev trött av att skriva ner... hmm... men.. känns bättre..
Överskottsfunderingarna spilldes ut i bloggen och jaa.. nu tror jag faktiskt...
GÄÄÄÄSPP... att jag kanske skulle ta och tippa lilla trötta kroppen i säng....
GÄÄÄÄSSP!!!!!!!!

Bara ETT problem kvar att lösa innan sängen då.....
Nu blev jag ju hungrig...

fika lite..???
NÄÄ... jag tror jag vill ha MAT!
Blir nog en omelett med lite lamm..
Har en slatt stek kvar i kylen.. och tomater... salladsost..
Mmmmm.... mja... så blir det.
Nattomelett med lamm, tomater och ost.

Kanske...

Joo.. så blir det.





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

TACK 💞

Det är inte lätt....

Det här med telefoner...