Lite här, lite där.. lite EVERYWHERE...

Kan inte riktigt sitta stilla idag.
Efter frukosten vandrade jag omkring som en osalig ande mellan lägenhetsväggarna.
Ingen tvätt... det gjorde jag igår...Byta i sängarna så det BLIR tvätt??!.. hmm.. kanske ikväll.
Stryka.. Nääää... TRÅÅÅÅKIGT... det kan jag göra sen..
STÄDA!!!??? OooOooOoohhhh.... näe....
Börja riva runt i pysselrummet och fixa lite ordning där?.. mjaa... skulle kunna men.. Mnä.. jag är inte riktigt SÅ pigg idag.
Så.. vad gör man då?
JO!!! Man....
Startar ett avancerat Stöka-till-köket-projekt!
Nä... allvarligt är det något som behövts göra ett längre tag.
Måste laga upp och ta reda på en del.

SÅ.. just nu har jag en lammstek i ugnen.
Kikärter i vatten.
Fisk på tining.
Matbrödsdeg på gång.

Blev en liten paus just nu eftersom vätske (kaffe) nivån höll på att sjunka till alarmerande låg nivå.
Så det blir vätske och bloggpaus nu.
Sen räknar jag med att lammet är klart lagom tills brödet är utbakat.

Ska vara klar till eftermiddagen då jag smiter iväg på ljusparty bort-i-byn med väninna M :D

Ja.. ni har räknat ut det antar jag.
Det KRYPVÄRKER så det äter på min hjärna.
Gör inte så ont men det är HELT klart väldigt irriterande.

Hmm.. känner mig lite som Roadrunner idag :/





Man SKULLE kunna tro att jag börjat med nya vitaminer....

Men det är väl så att jag fortfarande är upp-över-öronen <3 :D. 
Man skulle kunna säga att det är B<3-effekten som sitter i. 
NÄ.. nu är kaffet slut och jag orkar inte sitta still längre.
Blir lunch vid spisen idag.
Så ha en bra dag därute och ....
"Beeep, Beeep"

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

TACK 💞

Det är inte lätt....

Det här med telefoner...