Till SALU.....

Nacke..
Lite lång, lätt skraltig men med vackert utskjutande kota.
Exentriskt svängd kurva som gör den Speciell och Personlig.
En Nacke för den Händige..
Med denna Nacke får du aaaldrig tråkigt..
Med sina speciella små nyck och infall gör den din vardag spännande och inspirerar till ständigt nya upplevelser.
Även inbyte mot väl fungerande, uppdaterad nacke eller liknande kan diskuteras....
Prioriterar Funktion!
Tjurnackar göres sig inget besvär... är tillräckligt vrång som det är.



Har distraktionsgrejat som attan sista dagarna...
Ja.. sen i tisdags kan man väl säga.
Fick ge med mig och inse att jag inte gjorde någon nytta på jobbet.
SVIDER som attan att ge mig men.. jag är ju numer en VIS kvinna....
NÅJA.. (nu ska vi inte gräva ner oss i petitesser och nagelfara fakta)

En vecka kvar innan jag får träffa Aktoriserad personal och höra vad vi ska göra åt haverikommissionen som är ansvarig för driften på renoveringsobjektet som kallas Min kropp.

Nu är det fredag <3
Ser fram emot en lugn helg med mycket TLC.
Att umgås med Nära och Kära.. tända MASSOR med ljus och bara... vara..

Önskar alla en lugn och skön helg.




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

TACK 💞

Det är inte lätt....

Det här med telefoner...