Oooordning....men NÖÖÖJD..

På lätta fötter skuttade jag ur sängen i morse...
(ja JAA.. ni vet vad jag menar... allt är relativt)

Idag tänkte jag leka lite bland recept, baka lite kex.. prova lite nytt och roa mig i största allmänhet medan jag väntade på att lilla fröken skulle sluta skolan.

I ett av recepten hade de som alternativ att man kunde använda Muscovadosocker..
Ooh.. skoj.. det har ju jag hemma.
I skafferiet...
Någonstans....
BAKOM... kanske.. eller... i mitten...

MEN SEN VAR IRRITATIONEN ETT FAKTUM!!!!!
DET BLEV INGEN BAKNING!!!!

Inte idag i alla fall...
För när det var ordning på skafferiet så hade ordningsdjävulen fått tag i mig.
Så jag frostade av och sorterade ur frysen, frysboxen och tittade till och med igenom mitt kryddskåp.

När jag nu är klar är jag såå nöjd :D.
Finns det något bättre än ett skafferi med ORDNING.
OM jag bara kunde BEGRIPA vem/vad som stökar till i det så bedrövligt.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

TACK 💞

Det är inte lätt....

Det här med telefoner...