Lätt irriterande husfluga....

En sån där sommarfluga som smattrar mot taket och driver alla till vansinne och brutalt flugmord....

DÄR ligger ribban idag......

Värken ÄTER på mig och fräter lite lätt på förståndet.
Började redan igår med avancerade distraktionsövningar..
Drog fram lite pyssel..
Eftersom jag inte själv VALT att vara hemma blir det inte bättre av att jag JUST NU....
har mer TRÅKIGT än ont..
Jag måste TRÖ mig med nåt för att inte bli HELT pillrig...

SÅ.. jag sms-terroriserar min omgivning..

Jag skissar lite..

Vandrar runt som en osalig ande med mp3-på OHÄLSOSAMT hög nivå.
(har adopterat tanken att: Om jag har problem sjunger jag och inser att min sångröst är ett STÖRRE problem)

Plockar lite här och där.
Gör ALLT för att stänga bort lite av den irriterande, krypande, stickiga värken.
Och eftersom kroppsdelarna just nu sagt upp kontakten med hjärnan... lyckas jag ju slå mig för-b.. mig ÖÖÖÖÖVERALLT.... :(
Koordinationsförmågan är inte direkt på topp just nu..

Skulle leta nåt i badrumsskåpet.....
Rev ner nåt krafs på golvet....
Plockade upp det och slog huvudet i spegeln på väg upp...

DET ÄR TUR att jag i största möjliga mån försöker isolera mig och befinna mig på eremitnivå när jag är i den här sinnesstämningen..
Skulle någon höra mig skulle jag BESTÄMT hävda att jag drabbats av en lätt släng av Reumatismtourettes...
Inte ens JAG vet var jag får alla svordomar ifrån...
Så jag håller mig till min egen lilla diagonos...
Det är en biverkan och följdsjukdom på långvarig frustration och ... och ... ja.. jag kollar(hittar på) resten senare...

Nu måste jag greja med nåt annat... gå en sväng .. eller nåt....
Återkommer en lugnare dag




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

TACK 💞

Det är inte lätt....

Det här med telefoner...