Vintage baby... vintage :D

Rapport från Träsket.....
Läget .... jaa.. vad ska jag säga..
Det är inte mycket jag kan göra åt det... JUST NU.
Allt står still.. semester heter det visst.
Jag får väl försöka leva efter en vis liten Mosters devis... - Man har inte roligare än man gör sig.
Provar väl det ett tag.

Far på däääns, svänger mina lurviga och frotterar mig med dansanta gentlemen.
Fattas lite skinn på en och annan tå idag men.. det var det värt.

I alla fall är det.....
VAAARMT!!!!!
MEN jag fryyyser inte :D. Så det gör inget.
Jag utnyttjar tiden som tillfälligt barnledig med att flänga runt Ööööverallt.

Nu har jag inte vanlig AC eller taklucka i min lilla Conrad så det blir till att vara kreativ och köra en habrovink à la Vintage.
Jag cabbar ner rutorna och kör AC-Vintage-style.
Medan jag sitter där och dammet yr runt öronen känner jag..
Va PRAKTISKT det är.. jag sitter ju egentligen i en körbar BASTU.
2-i-1 liksom.. BIL och BASTU.
Basta medan du kör... till musik.
Vrider upp musiken på Spotify och kör vidare..
Siktar mot solen..
Ljusare tider..
Tar sikte mot ljuspunkten i tunneln, ett steg i taget men BEREDD...
För.. det KAN ju vara ännu ett godståg.. ;)




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

TACK 💞

Det är inte lätt....

Det här med telefoner...