Men jag ska Baara...SEN så...ska jag..

Idag kan jag nog flytta ett mindre berg.
Whiiihoo... jag har sovit!!!
SEX TIMMAR OAVBRUTET!!!! I ETT STRECK :D
Sen vet jag inte riktigt HUR jag sov..
Förmodligen som en hög plockepinn... känns så i alla fall.
Men det gör inget. Jag kopplar upp mig lite så det värsta släpper.
Jag har bokat tid hos lilla sjukgymnasten så jag får hjälp att dra ut nacken... ser ni.. duktig jag..

EGENTLIGEN ska jag dammsuga..
Inte sitta här och tramsa på.
Dammsuga och sen UT I SOLEN.. för det ser underbart lockande ut.
När det nu för en gångs skull är så pass mycket sol så till och med jag skulle kunna hinna bli brun utan att bränna sönder mig.. kan jag inte sola som jag vill.
Jag har solat och varit ute det jag kan.
Tittade mig i spegeln igår och "BAM" fick jag en flasch till barndomen.
Till när favoritdockan gick sönder.. och vi lyckades ta kroppen från en annan docka och laga den.
Vilket resulterade i att ansiktet, armar och ben hade en färg medan själva kroppen hade en annan.
SÅ ser jag ut.. degvit kropp, raggarbränna i linnemodell men HYFSAT bruna ben (på framsidan) börjar jag få.
Och DET är inte illa. Så jag tänker bädda upp med bok och kaffe och MASSA vatten på altanen, i halvskugga, och bygga lite på de bruna benen (på baksidan) för nu tror jag att jag kan börja ligga lite på mage.
Alternativet innan har varit att stå framåtböjd över ett bord i 90 graders vinkel....
Tror inte jag känner riktigt för det..inte ens för att jag är fåfäng :)
Fast.. nu när jag tänker på det.. om jag hade lagt mig på en stor badring, så kanske..
Nä.. tur att jag inte tänkt på det innan.

Nu har alla elektriska attiraljer gjort sitt.. så nu blir det OBÖNHÖRLIGEN dammsugning och ev en sväng med moppen.
Och ikväll blir det en sväng ut bland folk med väninna E :D




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

TACK 💞

Det är inte lätt....

Det här med telefoner...