Längre tid än jag vill tänka på....

Har mitt liv känts såhär.....


Med näsan nätt och jämnt ovanför vattenytan... i bästa fall..

Alla vändor med mediciner som inte fungerat...biverkningar som slagit ut hela mig..
Alla bakslag.....
Allt som helt enkelt inte gått min väg..
Hur mycket jag än har kämpat och försökt har jag ändå åkt på en snyting och till slut orkar man inte ens resa sig.
Varför kliva upp? Ska de nu sparka på mig kan jag lika gärna ligga kvar...
Med lite tur kan jag BITA dem i tårna...
Till och från har jag tänkt: Orkar jag kliva upp igen?
Hur länge till innan jag inte ens orkar TÄNKA på att resa mig och istället bestämmer mig för att apatiskt ligga kvar.
-Hur mycket orkar jag med innan hjärnan smälter och jag bara..blir KNÄPP!??
Skulle kanske misstänka att jag dragit på mig en och annan smältskada om jag inte redan ansåg att jag av födsel och ohejdat  vana.. ja rent i nedstigande led sen generationer... redan var en aning....
excentrisk?!...
speciell...
konstnärssjäl...
ja.. ni vet... sånt man säger när man vill vara snäll och inte vill säga att man är en aning eljest...
Ja. Halvtokig på ren svenska.

Har inte tagit mig upp ur Eländet riktigt än...
Ligger där och flyter... andas lite....
Jag vet vart jag ska.. jag vet vad jag VILL...

Och jag har väl en löst utarbetad plan som Eventuellt kanske kan fungera på sikt om.....
Jag har med andra ord INTE EN J-VLA ANING om hur i heeeela friden jag ska få till det här just nu... 
MEN.. efter mitt lilla äventyr med ambulansen har det (peppar, peppar) börjat hända lite på doktorsfronten.
Så eftersom jag just nu har ANDRA saker att fundera på och göra.... så tänker jag baske mig göra det.
Det enda svårt medicinska jag tänker ägna mig åt just nu... är hur fort jag kan få blåsorna på tårna att läka och förkylningen att gå över.
För sen bliré .... och lite dans :D

Kalla mig sen Vrång men.. DEN HÄR GÅNGEN flyttas det banne mig inget datum...
NU SKA JAG BÖRJA JOBBA!!!!
Om jag så ska börja med att sortera sudd....
Den reumatism eller biverkning som säger annat kan jag vänligt men bestämt upplysa......




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

TACK 💞

Det är inte lätt....

Det här med telefoner...