Mañana....

Jag tror jag blir tokig...
Sooolen skiner och jag sitter mer eller mindre fast inne med mitt lätt blästrade skinn.

Jag vill ju vara uuuute nu. Greja lite. Fixa med lite.
Kunde inte riktigt hålla mig så jag började lite försiktigt med att få hjälp med att sätta upp torkvindan.

Sen TITTADE jag på kryddlådorna...

Började sen FUNDERA lite över var och hur det skulle flyttas.
Jag har nämligen fått svartmyror i mina odlingar så det måste flyttas och göras om.

Efter mycket vånda hämtade jag en liten pallkrage och började pussla lite med stenunderlaget.
Pausade efter varje halvtimme och Viiiilade...(väldigt träligt men ok då)

Det här höll jag då på med i fleeeera timmar!!!!!
Det kändes i alla fall så.. jag grejade och vilade...
Och ändå blev det för mycket.
Har ont och fryser inifrån fast det är varmt.. irriterande.

Väldigt frustrerande. Precis när jag skulle till med det roliga.
Men jag får fixa till resten i morgon... och i morgon... och dagen efter det...
Vi ser...

Just idag blir det inget mer avancerat än möjligtvis lite tedrickning.

Tittade lite i min odlingslott och vitlöken har i alla fall börjat titta upp :D
DET var skoj :D.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

TACK 💞

Det är inte lätt....

Det här med telefoner...