Hem till byn...

Så har jag då varit och "luftat svansen" :D.
For Hem till byn på den årliga Trettondagsbalen. Mat, revy och dans.
Sitter nu och har en första skadekontroll.....
Jo... lite öm i magmusklerna är jag...... sooom jag skrattade.
God mat.. men.. nu börjar jag bli lite hungrig... igen..
VÄTSKEBRIST.. trots.. fyra??, fem??? påfyllningar med en stor stark Fanta.
KRAMP... i vaderna... ÖM... lite överallt...BLÅSOR.... Kort sagt.. jag har INTE ont i bägge öronen...
(lite skäggad på det ena bl a )
MEN sooom jag dansat..
Åh.. va det var SKOJ!!!
Och minglat och pratat med Idel Ädel Kändisar.. riktigt frotterat mig med gräddan av Gofolket.... folk man växt upp med, gått i skola med, jobbat med.. ja bara KÄNDISAR :D.
BALSAM FÖR SJÄLEN.. det är vad det är.
Nu är jag inne på min andra flaska med vatten...
TACK allra bästa C och C som påminde mig och såg till att jag fick ändan ur vagnen och följde med.
En virtuell Puss i pannan till alla kavaljerer som dansade med mig fast jag är ganska ringrostig.
Dansskorna får vila lite framöver.

Just nu ska jag nog göra mig en MONSTRUÖST stor nattmacka och sen bädda ner mig och försöka sova lite.



Godnatt <3


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

TACK 💞

Det är inte lätt....

Det här med telefoner...