runt, runt......

Snurrar runt, runt i sängen.
Krypvärker. Pillrar och sticks....som om jag legat i kläm och delar av kroppen somnat.
Gör inte särskilt ont men det "äter" på mig. Pillrar....sticker....Småkrampar  och nyper till ordentligt till slut.
Går inte slappna av.
Så jag vänder och vrider.. Det är basket mig ett smärre mirakel att sängen fortfarande står kvar på golvet. Som jag snurrar kunde den ha lättat.

Och jag MÅSTE bara få sova inatt.
Är så trött

Gnussar in mig med liniment i ungefär samma mängd som ett mindre spa.
Vi pratar mer eller mindre helkroppsbehandling.

Sätter en tidsgräns......
Ger det en timme till.....
Då har jag nog börjat bli hungrig av allt snurrande med så då kan jag lika gärna kliva upp.


Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

TACK 💞

Det är inte lätt....

Det här med telefoner...