Vv kont. återf

Jobbar.
Massor att komma ihåg igen. Till och med hjärnmusklerna har blivit en aning slöa när jag gått hemma och slarvat.
Har liksom använt dem till andra saker.
Jag tror inte man använder samma del av hjärnan när man jobbar och när man skapar.
I alla fall inte jag.. inte när jag ska försöka komma ihåg en massa lösenord och snabbkommandon på datan och vilken F... som sparar i DET momentet och vilket F som sparar i det ANDRA momentet, för att det ska bli en faktura bl a.
Fast roligt är det :D. Och jag fick till och med till ett visst flyt på det hela idag.
Just då koncentrerade jag mig VANSINNIGT mycket.... ja.. det var nästan så att jag kände en viss bränd doft från en och annan synaps.
Såklar som man kan vänta sig i ett sånt läge.. överhettning... (nej inte sprinklern, men det skulle inte ha förvånat mig).
Det blev Aaaalldeles BLANKT....!!!
Så här i efterhand kan jag säga att hade jag varit en tecknad figur skulle det ha stått TILT i ögonen på mig.
Hade jag varit en cyborg skulle man kunnat läsa...
-Var vänlig kontakta er återförsäljare.. denna hårddisk är raderad... överhettad.... smält.

I säkert tio sekunder satt jag och fånstirrade på dataskärmen och hade iiiinte en aaaaning om va i hela friden jag höll på med.. var jag höll till.. och hur i hela fridens dar jag fått skärmen till att ser ut SÅDÄR!!!!

ja.. vad gör man????
Jag började tokfnittra.

Det fungerade ungefär som Ctrl-Alt-Delete... omstart.. kontrollpanelen är öppnad och processerna synas...
Och som i en UPPENBARELSE SER JAG... jag har ju tryckt på fel F...!
Stängde på rätt X. Tryckte på den Andra knappen och SEN på RÄTT F och ....
VOILA!!!!!!! En fin liten faktura såg dagens ljus :D.

Jag vet till och med var jag håller på inför i morgon :D

En sak irriterar mig bara...
Den förb. huvudvärken vill inte släppa.
Ska prova med ett träningspass och en lagom stor flaska liniment efter maten.. kanske kan jag få det att ge sig i nacken.

Jag har köpt mig en ny receptbok att skriva i :D
Av någon anledning tycker jag det är väldigt trevligt att skriva recept i fina skrivböcker.
Inte praktiskt någonstans men... jaa.. lite mysigt, tycker jag..
Och nu hittade jag en på ICA som till och med hade avdelade kapitel med Kött, Fisk, Fågel, Grönsaker, Bröd och Favoriter.
Ja.. jag KUNDE inte motstå den.. den nästan hoppade ner i vagnen av sig själv.
Den ska jag roa mig med när jag varit duktig och tränat..
Om jag kan skriva då...... Ähh...!!!! KLART JAG KAN!!
Det är ju recept !

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

TACK 💞

Det är inte lätt....

Det här med telefoner...