mitt-i-natten-funderingar

Kan Inte sova.
Har inte ens kommit till riktigt sömnig.
Trött - oh ja!
Gäspar och står i men kommer inte riktigt till "sova ordentligt" stadiet.

Var iväg på bilbingo med väninna M. :)
Längesen jag var iväg sist så det var skoj.
Ja..... Det var mellansurret och sällskapet som var skoj. Bingon var det sämre med. ( jag var inte ens nära en vinst.)
Jag hann bara vrida på tändningen en gång.... Och då tutade någon annan.....
Irriterande!!!!!!!

Nä jag kan inte påstå att jag har tur i spel.
De gånger jag vinner på lotter är när det står
- Alla får vinst!!!!

Ni vet det där man säger
- Tur i spel men otur i kärlek?
Eller tvärtom.
Ett kan jag ju konstatera när jag nu ligger här och filosoferar.
Det ena utesluter DEFINITIVT inte det andra.

Man kan utan problem ha otur i båda.

Inte mycket att göra åt det.

Nä.... God morgon på er nu.
Nu ska jag prova sova en skvätt


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

TACK 💞

Det är inte lätt....

Det här med telefoner...