japp... där kom det...

Vet inte riktigt hur jag ska definiera mina motgångar längre...
Är det en klättring uppför lodrät vägg eller är det fritt fall....mot betong...?

Samma frågeställning som: Brann huset upp....eller ner?

Pratat med sköterskan idag.
Proverna var inte så bra.
Inge dropp... väntar på svar från doktorn som skulle titta på det hela... ska HELST inte jobba...
OM jag inte hade ont och OM jag inte blev värre.. KANSKE jag kunde EVENTUELLT åka.....

Varit rastlös som tok idag..
Krypvärker så jag blir knostrig.

Och nu på eftermiddan kom febern som ett brev på posten....
Whiiiiho
            ooo  
                oo........!!!!!!!


Jag blir så trött..
Trött på att må skrutt.







Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

TACK 💞

Det är inte lätt....

Det här med telefoner...