Bortkastad tid.

Den här dagen gick bort till att ha ont i huvudet och må illa.
Så vansinnigt bortkastad tid.
Det gör mig så frustrerad!
Hade lite som hade behövt bli gjort IDAG.
Telefonsamtal som skulle ringas.. lite sånt.. som inte kan skjutas på hur som helst.

Lyckades i alla fall få bort ett par tvättmaskiner.
Fick till lite att äta.
Och på eftermiddagen fick jag hjälp av Fröken för att ta in alla tomater som inte kommer bli gröna.

Har fortfarande ont i huvudet och är lite skakig..
Men det är inte så farligt längre.
Eftersom jag befunnit mig i horisontalläge större delen av dagen så KRYPER det i kroppen.
Rastlös.

Inser ändå att det inte är någon bra ide att börja göra något nu.
Det kommer bara slå tillbaka.

Så jag HOPPAS att jag kanske kan göra lite i morgon.
Har tänkt ta en tur med Väninna M.
Handla lite mat inför helgen och så.
Och så tänkte jag ta reda på mina tomater och göra tomatchutney.
Hittade ett gott prova-på-recept.

Håll en tumme för mig att jag får sova inatt och att det inte tar om i morgon.




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

TACK 💞

Det är inte lätt....

Det här med telefoner...