Rent teoretiskt.

Ligger och funderar på spegelväggspluttar...
Hade eventuellt tänkt att jag skulle sätta upp en liten spegelvägg.
Men av någon outgrundlig anledning hade jag slängt alla de där pluttarna som man skruvar upp speglarna med.
Ja...ni vet såna där platta på ena sidan och uppdelad i ett kryss på den andra.
Såna. De finns säkert att köpa nya men nu när jag funderar på dem så är de ju ganska fula..
Och tråkiga.
Den enda funktion de har egentligen är ju att stötta och hålla upp spegeln och hålla den på plats...
Utan att spräcka den alltså....

Sååå....rent TEORETISKT..borde man kunna göra en liten habrovink och få till nåt roligare som håller upp en liten spegelvägg......
Rent TEORETISKT alltså.....

Jag måste till en byggaffär!!!!!!!
Det jag MÅSTE ha är ett gäng smala fina skruvar...plugg såklart..
Silikonpackningar....tror jag eller kanske ventilgummi...nää... blir nog bättre med slang...mer styrsel..
 Mjaa.. om det ska hålla ihop kanske jag måste ha både ock.. eftersom det inte blir fyrkanter/kryss som klämmer åt mot väggen.
.mmm...jag får nog anpassa lite.. mmm.....
Hmm... får mäta lite.. tjockleken på speglarna.. kanske blir bäst med plastiga såna där indianpärlor...
OCH KNAPPAR.. jaaaa.... får se till så jag får rätt storlek på skruvarna....
Eltejp.. måste jag också ha... För visst finns den i olika färger??!!.....vitt kan bli snyggt... eller kanske genomskinligt.. mer slang...
Kanske ska hålla mig till slang???
Kan ju köpa 2 olika tjocklekar...
Mmmmnää... eltejp blir bra. Vit eller kanske svart.. eller.. mmmm får se vad som finns..
TYPISKT nog är det söndag i morgon.
Inga roliga affärer öppna.
Fast kanske är Juhla öppet..där har de väl skruv och lite sånt..

Fast kanske måste jag grunna lite till...
Skadar väl inte om jag grunnar tills på måndag antar jag.
Kan ju roa mig med att skriva en liten lista och fundera på EXAKT vad jag skulle behöva och om det jag funderar på kanske fungerar rent PRAKTISKT också.....

Men i min teoretiska lilla värld.... så BORDE det gå.......
Skulle till och med kunna bli lite fräckt.....
Mmm.... jag får nog lägga ut speglarna på golvet och grunna lite.....

Fast JUST NU....
Ska jag sova...

Gonatt :D I morgon ska jag räkna lite på det och vara klok som attan.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

TACK 💞

Det är inte lätt....

Det här med telefoner...