Jag måste nog bara.....

Jaha..
Då var jag klar med det jag tänkt för den här gången..
Bara städningen kvar.....
ÅHH.. va trött jag blev!
Men.. tog mig lite i örat och tänkte att det blir baske mig inget kaffe förrän jag åtminstone dammsugat.
Sådeså!
Men.. OJ! Dammsugaren ville inte starta.
Ve och fasa har den gått sönder! SÅ mycket dammsugar jag väl inte så jag skulle ha slitit ut den.
Jag har ju till och med koll på filtren nu så den borde inte bara självdö sådär.
Efter lite undersökning inser jag att hela mitt sovrum är strömlöst.
Hmm... jodå det har gått en propp.
Måste ha varit efter åskvädret... eller nåt.

Nåja.. bytte propp och dammsugade halva sovrummet.
Men.. så kände jag att innan jag flyttar möbler och monterar ihop lilla sängen så MÅSTE  jag bara ha en slatt kaffe.
Åh va det kändes jobbigt att greja med kaffemuggen i handen..
Nä.. jag måste nog sätta mig en stund..
Dricka lite kaffe och kolla fb.
När jag nu ändå sitter här och sitter måste jag nog blogga lite med.
Hmm.. lite hungrig är jag också.
Blir nog lite kvällsfika innan jag fortsätter.
OM det inte är så att det är nåt väldigt bra på tv-n sen.

Jag är baske mig HOPPLÖS!!!
Jag är världsmästare på att stöka till!
Just nu har jag penslar, pennor, block, akvarellfärger och målarfärg, skyddspapp och SÄNG framförallt utspridd ööööverallt i lägenheten.
Men.. det är ju ganska skönt att sova i säng så... mjaa.. jag får väl ta mig i kragen.
Ska jag vakna till det här kaoset i morgon får jag väl KNOSTER.

Mjaa.. kaffet satt ju där det skulle.
Tar mig en liten påtår och skruvar upp radion.
Det var ju underbar stöka-på-musik så.... :D

Så då är det väl bara Jag måste nog bara sätta igång kvar
 Om man sitter så här och målar riskerar man ALLVARLIGT sendrag när man sen vecklar upp sig och tror att man ska kunna gå.

Klart :D

Lilla mamman ville också ha en liten omvandling på sin träkista. Det blev ommålning montering av ben och så fick rosor på sin med.

Nää.. nu kan jag inte sitta här och sitta längre. Nu ska det monteras och grejas. Återkommer med bilder när allt är klart. Upp med tavlor och flytta runt lite ska det också göras :D.


Ju fortare jag blir klar desto fortare blir det ljus och mys. 
Mysig kväll på er <3





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

TACK 💞

Det är inte lätt....

Det här med telefoner...