Oj oj... tuffa beslut.....

Den resivriga dottern har äntligen lättat.
Efter div packbestyr och en hel del yra-runt och Ja-just-ja.... blev allt klart.
(usch.. vi är väldigt lika varandra...:/ )
Ett tag tror jag till och med att jag såg vingar på ungen när hon fladdrade runt nästan i takhöjd och kvittrade om än det ena och än det andra.
(Åh veet du mamma dååå ... och så ska vi..... och förra året dååå.. ÅÅÅhhh va det ska bli.....Var är min...??? Den låg här nyss....)

Jag såg bra för jag trampade runt i golvnivå och grumsade och muttrade..
(Mmmm... jaa... Ohhh... Men har du...???  Ska du inte...?... Har du lagt fram....? NÄÄ.... DET kan du glömma..!!!! Du får baske mig ta med... Men... LYSSNAR DU????...Mmmm... jo jag hörde det... )

Vi var lika nöjda båda två när vi ÄNTLIGEN bestämde oss för att vi var klara.

Det är så skönt att kunna släppa iväg lilla fröken på egna äventyr utan mamman.

Nu sitter jag här....
Tystnaden lägrar sig....
Sippar lite kaffe.....
Slappnar av.....

Då slår det mig....

WHIIIIHOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag är SJÄLV.....
Bara jag, inte mamma-förståndig-jag-borde.

Behöver bara tänka på MIG....

Hihi hiiiiiiiii :D!!!!!!!!!!!!!!! Blir lite lätt över huvudet och känner mig lite som en husfluga själv.. :D

En hel vecka med  Jag-gör-som-jag-vill-NÄR-jag-vill.

Jag kan vara ute hela natten bara för att jag kan..
Kan hitta på huuur mycket bus som helst... för att...
Solen skiner, det är sommar.. jag kan .. jag kan...

Jag kan bara va.........

Hmm... det kan bli tufft..
Bara va och må gott...... Vs      Flänga runt och göra bara-för-att.....
Hmm...

Undrar va det blir..... ;)
Lite av varje tror jag :D








Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

TACK 💞

Det är inte lätt....

Det här med telefoner...