Chickenrace.

Igår gick hela dagen åt att mota ett migränanfall.
HELT bortkastat. När min nacke inte vill.. finns det inga böner som hjälper.
Det knyter ihop sig från bh-bandet och upp till öronen.
Till slut känns det som om själva huvudet ska spricka.
Idag är det lite sådär.. är så öm så till och med skinnet är ömt.
Fryser som en vilsen vinthund i Alaskas vildmark.
Det är i såna här lägen jag känner att jag står i ett vägskäl...

ANTIGEN lägger jag mig under lager av filtar och täcken i ett mörkt rum och försöker sova bort det.
ELLER så kör jag Chickenvarianten..
DO or DIE... på ren svenska Gör´t tills du kräkes.

Vrång kvinna  Vs  Nacke/Migrän.

Även om jag nu ska vara duktig och vila och sova bort det... chansen att jag vaknar inatt och har smällmigrän.. den är ganska stor. Det är ungefär 50 - 50.
Muskelknutarna i nacken och den där Roterande Kotan den har jag ju i alla fall.

Om jag då istället kör Chicken med min nacke.....och GÖR nåt.. då ökar blodcirkulationen.. jag kanske till och med blir varm.
OM jag då försöker stretcha lite sen KAAANSKE nån liten knut släpper så det blir lite blod upp till huvudet och ut i axeln/handen med.
Jag menar antingen ligger jag och har ont och vääääntar...
Eller så rör jag på mig medan jag har ont och göööör nåt...
Jag tror jag ska..... dammsuga.... jupp...Det är ingen mening att knussla....
Ingen kommer ihåg en fegis...
Halvtokiga fruntimmer däremot.. de blir Aaaldrig bortglömda ;) Så... vad har jag att förlora?
Det värsta som kan hända är att jag blir sämre... (måste flytta in i badrummet och "köra buss")


Huka er medmänsker... nu ha ja bestämt me....!!!

PLACE YOUR BETS PEOPLE!!!!!!!!!!






Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

TACK 💞

Det är inte lätt....

Det här med telefoner...