OooooOOOOHhh... respekt...

Har på senaste tiden inte riktigt känt igen mig själv.
Tycker att den där jag ser i spegeln inte riktigt är jag..
Hon ser ju sådär trött, blek, sliten, värkbruten, trött, lite hängig, trist hår, trött......
Ja.. ni vet.....
SÅ.. när jag nu skulle iväg på dop tänkte jag:
-NÄÄ NU!!!!!!!!!
Så jag tog fram BÅDE kajal OCH mascara....
(grön kajal gör så att ögonrödorna inte syns lika mycket)
Fick hjälp av stora dottern med garderobssammanbrottet och lyckades hitta nåt jag trivdes i.
Så kom vi då till håret....
Efter funderande och grunnande... en SERIÖS oljeinpackning och lite mer funderande.
Tog till hårdhandskarna!
Det är tur jag har en liten toalett med dubbelspeglar säger jag bara.
Stödde upp armbågen mot väggen och rullade som om There was no tomorrow..

Min respekt för papilliotmaffian är aaaningen större..säger bara det.

Bjuder på ett fint kort
(Notera den söta burken jag hittade häromdagen :D )






Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

TACK 💞

Det är inte lätt....

Det här med telefoner...