Daganpassning

06.00 I DAG blir en BRA dag. Ska bara ha lite frukost och ett SERIÖST intag av kaffe. Sen så....

08.00 Barnet på skolan. MER KAFFE!!!

09.00 Telefonkö......

10.00 Whiiiiii :D Redan klar med telefonärendena :D.
Gör en kylskåpsraid. Konstaterar att jag behöver handla lite. Inget roligt (läs gott) i kylen :(.
Bestämmer entusiastiskt att jag ska GÅ upp till affären. Med ryggsäck kanske??!!
JOODÅ.. det är bra.. jag behöver RÖRA på mig...
Ska ju bara handla lite mjölk, smör, bröd, nåt-gott, frukt, nåt-att-knapra-på, rågmjöl... hmm.. lite kyckling till middag kanske.. blev ju sugen på lilla Mosters recept där...
Inser att jag behöver en stor ryggsäck och lite muskler.
Bestämmer mig för att jag nog ska grunna lite på det där med att gå....
Nää.. jooo... JOOO DET SSKAAA JAG.. om jag medicinerar i förväg och tänjer lite och så.. borde gå.
Hittade ändå lite jordgubbar i frysen..roar mig med dem så länge :D

12.00 NU.. när som helst nu... ta-datt-D..... hmm.....daaaa????? Nää.... inte än.. vilar lite.. för snart så.
Lunch medan jag väntar.

13.00 Näpp.. inte riktigt än.

14.00 Har ett "möte" med dottern där vi går igenom vad vi iddas, orkar och har lust med.
Slår våra kloka huvuden ihop och bestämmer att IMORGON är en strålande bra dag att handla på.
Vi har ändå annat vi ska göra.
Som nästa punkt på mötet bestämmer vi att korv, lök, stekt potatis och ägg, skivade tomater.. det blir middag av det med.

15.00 Det blir nog inget Ta-datt.. idag.
Förmodlingen inget annat avancerat heller.
Sippar lite mer kaffe och laddar inför den Ooootroooligt krävande matlagningen istället.

Ha en bättre dag alla vänner <3



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

TACK 💞

Det är inte lätt....

Det här med telefoner...