Behärskningens konst...

Fick en spruta i axeln igår.
Bedövade lilla muskeln som blivit en aning överenergisk och kanske lite inflammerad.
Sovit som en prinsessa inatt.
HYFSAT smärtfri fortfarande.
Sprutan har gjort verkan och det är nu jag ska läka och rekreera mig.....
Bra spruta...

EN liten biverkning har jag märkt...
Jag känner mig som hackspetten i Kalle Anka.( Ala pappa pappa pappiaaaa)
Jag får verkligen behärska mig.
Att vakna utsövd mer eller mindre smärtfri.. Hur ska jag beskriva det..??

Jag kände för att HOPPA ner för trappan i ett svep skrikandes: Aaaaliaaalialiaaaaaaaa!!!!!!
SVINGANDES som en brandman skulle jag glida ner för spaljen...

Jag skulle kunna skutta runt på ängar och välta kor...

Jag är varm.. jag har cirkulation... Armen fungerar... jag har inte ont i nacken...
Jag menar...
TA DATT DA DAAAAA!!!!!!! LÅTOM-OSS-RIFVA-EN VÄGG!!!!!!
Var börjar vi tapetsera???? Ska vi riva EN vägg eller.. varför inte FLERA???
AV VILKEN ANLEDNING ska jag vara hemma och vara ordförande i ledighetskommitén NU???
Svara på DET den som törs!



MEN.. eftersom jag numer är en omvänd kvinna..
En Viol..
Luuugn och fin..
BETÄNKSAM... tänker efter FÖRE....
Aaaandas......och känner luuuugnet......

Hrmmmm.......
(** Se not nedan)

SÅ jag ska INTE bära ner hyllan
Det är en yckepyckeliten liiiten lagerhylla som jag tänkte jag skulle såga lite i och göra om till en liiten behändig hylla och ställa lite receptböcker i.......några bara

Jag ska INTE tömma hyllorna i lilla rummet på mönsterpärmar
Det var ju inte såå svårt att hålla DET löftet för det är ett trååkigt sorteringsgöra

Jag ska INTE ta fram staffliet och måla klart min tavla.
Blir nog lite mycket för lilla axeln... tråkigt nog...

Nej.. jag ska koka mig en liten kopp te..
Och så ska jag.. mjaa.. jag ska...
Jag kan ju...inte rita så mycket då..

Men jag kan mäta lite väskmönster...
DET kan jag göra :D

Aaaaooooommm på er :D




**tycker NÅGON nu att det börjar lukta lite konstig... lite B***S***.. så kan jag tala om att ni har FEL..
det är den starka VIOLDOFTEN som överväldigar er...sådeså// red.anm.








Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

TACK 💞

Det är inte lätt....

Det här med telefoner...