SNILLET Briljerar.....

Jag blir så FRUSTRERAD, lätt IRRITERAD och VANSINNIGT SUUUR på datainkompetenta människan...
(ja..det är jag) Ett alterego jag har :( .
Har ju nästan ett årsjubileum på lilla bloggen så...
Jag vill ladda ner alla mina blogginlägg och spara dem.
Ja på datan. Så jag kan skriva ut dem sen.
Fick mickla lite för jag kom inte på nåt uppenbart sätt att göra det på.
Det stod m a o inte en stor ruta någonstans som sa:

Ladda ner dina inlägg?Tryck Här!

Men.. ja kände mig ganska teknisk för jag trodde jag luskat ut ett SMART sätt att göra det på..

Så jag har nu spenderat en TIMME på att:

Öppna....


Markera...


Visa....

Dela inlägg via mail....


Skriv in mailadress...


Skriv in lösenord...

(såna där J-vla säkerhetsrutor som man måste KISA som en GALNING på i MINST en minut innan man KANSKE ser att det står ett "ord" som inte är ett ord i)
Väldigt säkert och bra.... (men BESVÄRLIGT om man måste göra det FLERA gånger)

Skicka....


DETTA HAR JAG (mitt KLANTARSLE) GJORT 79 GÅNGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Och det var inte så att jag kontrollerade om min smarta ide fungerade efter EN gång..

 NÄÄÄE... jag gjorde det SJUTTIONIO gånger innan jag kollade och insåg att jag skickat LÄNKADRESSEN TILL MIN FÖRPIMPLADE BLOGG TILL MIG SJÄLV!!!!!!!!!!!!!

Sjuttionio gånger......................


Så.. NU ÄR JAG SUR!!!!

OCH jag har kallat in Bloggteknisk person...
Som jag hoppas ska ha lite förbarmande över mig.. när hon har tid...

Nu tänker jag gå och sova... 

Goonatt....


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

TACK 💞

Det är inte lätt....

Det här med telefoner...