En bländande skönhet.....

Har bäddat upp mig i sängen med laptoppen på knäna.
Ser en suddig skugga av mig själv i skärmen.

Men.. hur ser jag ut...?!

Funderar lite...
Tar en ordentlig titt på mig själv.
Inser att jag är Moooolto Bene..
Självaste sinnebilden för rafflande het skönhet.....
Vore jag inte singel skulle Mannen riskera att hamna på sjukhus...

Med käkfraktur.......

Tragiskt.....

Bit ihop käkarna nu så ska jag med en målande beskrivning tala om varför.

Vore det reklam skulle det låta så här....

Med håret uppsnurrat i en sexig sängkammarfrisyr.
Lojt tillbakalutad mot fluffiga kuddar, lätt böjda knän...täcket nedvikt över tårna.
Iförd min favoritnattklädsel.........

*OCH så tar vi den krassa verkligheten då......

Flurig TOFS i håret....
Jodå..uppbäddad och lutar mot massa kuddar men.. hur ska jag annars kunna balansera laptoppen på knäna?
Med rutig babyblå flanellskjorta... bomullsstrumpor på fötterna (smorslat) och små chica korta bomullsvantar på händerna (jo...smorslat där med)
Med värmefilten under fötterna (på full kräm)
Och glasögonen på nästippen.........

Jamen så säg... LÅTER det inte VANSINNIGT sängkammarhett????

Näää.. det är nog tur att jag är singel just nu ändå...
För det skulle kunna vara skadligt för en stackars manlig krake...
Joo.... jag tror faktiskt man kan skratta käken ur led..trasig... gips... äta med sugrör...


God natt er :D.

Så säger jag God morgon i förskott sen..











Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

TACK 💞

Det är inte lätt....

Det här med telefoner...