suck



Man har inte roligare än man gör sig.
Nääe.. sant.. men är det då förb... *#§ träligt... då är det inte lätt att ens ha lite roligt.

Bara man TÄNKER POSITIVT......
Hmmf.... säger bara en sak... AaaAoooommmm........

Med rätt tro och tankekraft kan man flytta berg...
Ja ja... det kan väl bero en liiiiten aning på hur STORT det där berget råkar vara just för tillfället.. eller...

Livet är en dans på rosor.. ibland på rosorna, ibland på taggarna.
Det är SENHÖST...nää.. det är VINTER... Det är baske mig bara taggarna kvar... och KALLT börjar det bli med.

Tappa inte sugen.... vääärlden är full av.....
Jag vet nog vad jag skulle vilja säga om den där sugen... men.... jag är FAKTISKT en aning uppfostrad så jag låter bli...just nu i alla fall.

Den som inte har haft en nedgång i livet vet inte heller när det vänder upp...
Jaaha.....

Utan motgångar är inte medlutet något värt...
Men... nu får det väl ändå bestämma sig.... är det upp eller ner som är positivt??
Är det konstigt om man blir depressionsförvirrad???

Bakom varje moln lyser solen.....
Jaa.. det gör den säääkert... och när den kommer fram ska man akta sig för strålningen...

Nä.. det är inte mer synd om mig än om någon annan....
Ja.. just nu har jag väl en liten svacka.
All "vrång-energi" går åt till att hålla vardagen flytande och för att ta mig på jobbet.

Näää.. nu får det vara slutgnällt.
Jag är väl bara lite trött...
Drar täcket över huvudet och hoppas på en bättre dag i morgon.












Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

TACK 💞

Det är inte lätt....

Det här med telefoner...