Oj.. så det blev :D

Hade inte planerat det alls..
För jag fyllde inte jämt. Det var ingen speciell födelsedag så...
Bakade Biscotti och annat i rent terapeftiks..teraphef..t e r a p (h) e f..(ska det vara h där? ..eller)
ÄHH...... FÖR ATT JAG VILLE!!!
Det är roligare att ha ont om jag kan koncentrera mig på nåt annat..som bakning.
Och då står jag vid ugnen, vaarmt, och jag behöver inte tänka så hemskt mycket.. ja.. när jag väl snott ihop smet eller deg då.
NÅJA.. Det var ju inte det jag skulle berätta.

Jag hade alltså inte tänkt storfira någon födelsedag.
När man har 25-års-jubileum på 20 årsdagen är det som inte lika viktigt.
Men.. jag har ju en liten fröken som tycker det är vansinnigt roligt med födelsedagar och tårta.
Och eftersom hon hade ett VIKTIGT och HEEEMLIGT ärende hos lilla mormor...
så blev det lite tårta i alla fall

MEN.. så blev det kalas-kalas i alla fall :D.
Grattisar och presenter och goda gosvänner och familj.. och HELT UNDERBART :D :D.

Glad, trött och faktiskt lite rörd....
Jag VET ju att jag har underbara vänner... det är inte det.. men.. ändåååå.. tänk... till miiig....

NÄÄÄ... nu blir jag sådär mosig igen....
(stiff upper lipp)

Njaaee... men...jag får väl ödmjukt erkänna att...  klart de é bäst.. De é ju MIIINA vänner ;)





TACK  kära "hyresgäster" :)
Ni är bäst!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

TACK 💞

Det är inte lätt....

Det här med telefoner...