Rastlös....


Neehe... meningslöst spelpluttande blev hastigt och lustigt VÄLDIGT tråkigt..
 Kändes just nu mer frestande att riva en vägg eller så..
Hmm.... tror inte grannarna kommer älska mig högt och rent om jag möblerar....
Börjar få slut på Bra-att-ha-kartonger att rensa...
Kan inte träna idag...
Tränade igår.... sjukgym onsdag... behöver tejpa nacken igen.....
Så vad gör en DESPERAT rastlös kvinna????

Städar badrummet?
Rensar avloppet? (nog för att det skulle behövas.. )

Kanske ska utesluta vad jag inte KAN göra innan jag börjar fundera på att göra sånt jag EGENTLIGEN inte VILL göra.....

Jag KAN INTE....
Riva en vägg...
Eller tapetsera om någonstans...
Eller börja städa förrådet ute.... (då ringer nog grannarna efter "de snälla farbröderna med den fina tröjan med lååånga armar).
Inte möblera om.. jag vill gärna bo kvar och inte reta grannarna i onödan..
Man får ju slamra och så fram till klockan tio men.. då måste jag ju sluta när jag PRECIS fått in trasorna under de TUNGA sakerna och börjat skuva runt...
 och DÅ blev det tråkigt för då blir det inte möblerat.... bara stökigt....

mjaa... det står väl inte på TOPPLISTAN att skura badrummet från golv till tak och rensa avloppen...
Men VAD GÖÖÖR MAN...???

Och inte gick det skriva av sig heller....
Tufft nu.....
ÄH... jag går och lägger mig...
Ska snart upp i alla fall....

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

TACK 💞

Det är inte lätt....

Det här med telefoner...