jag målar och målar....

Är inne i en fas just nu.
Ja inte vet jag vad annars jag ska kalla det. Och jag vill ju gärna ha nåt att skylla på som låter lite "normalt". Om det inte vore för att jag är så vansinnigt UNG skulle jag kunna skylla på klimakteriet. Men... då ska man ju vara nästan gammal.. så DET går ju FETBORT... om man säger så...
Symptomen:
Jag städar och rensar och kastar bort Bra-att-ha-saker!!!!!!
JA JAG VET!!!! Inte riktigt likt mig att kasta nåt som jag kan ha i ett litet projekt.

Men så är det. Och som en följd av denna lilla fas börjar det bli riktigt platsigt och lättstädat.
Och när jag "hittade" igen en färghink eskalerade vansinnet så nu har en del möbler fått en ny färg.
Fyndade ett vitrinskåp som blev vettlöst snyggt efter lite färg (tycker jag i alla fall).

En del av det jag sorterade bort hamnade i vintage-rondellen och landade hos lilla mamman.
Eller rättare sagt det KOMMER att landa hos lilla mamman när färgen torkat.....
De blir snyggare i ljusgrått.:)

Lägger in en bild på mitt skåp:)
Hittade fina knoppar på Indiska. Köpte ett par tuffare som jag kan byta till när jag lessnat på de här.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

TACK 💞

Det är inte lätt....

Det här med telefoner...