Haaalleluja!!!

Mitt kort är här!!!!
Oh så roligt :). Nu kan jag tanka på en obemannad mack.

Precis vad jag behövde idag.
Har jobbat lite, varit till sjukgym och flyttat lite på kotan i nacken.
Tejpat ihop nacken med blodcirkulationstejp.
Hudfärgad...så lite tråkig var den ju. Skulle varit skojigare om den varit silverfärgad :)
Jag kanske har lite sjuk humor då men jag skulle LÄTT kunna hålla masken med silvertejp runt nacken.
-Vad har HÄNT??????? (förfärade miner från omgivningen)
- Va??? jaha det... näää... det är för att jag inte ska tappa huvet...(hi hi)
-Man tager vad man haver.. hi hi...

Nä.... lite trött, en aning lätt om huvet (hi hi... nää.. ska inte säga nåt nu)
Har lämnat en hel hink med blodprover och fler blir det på torsdag.
Träning och så i morgon...

Det är banne mig JOBBIGT att vara picklig!

MEN lite i taget... snart... vilket år som helst...
TA-DATT..da.. daaaaaaa....superkruttan..

Kanske.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

TACK 💞

Det är inte lätt....

Det här med telefoner...