Säng säng säng..sova sova sova

Borde sovit vid det här laget.
Nu blir det kallt och jag dyker fortare än en hungrig pingvin från ett isflak. Åker berg och dalbana i det ostadiga vädret.
Har svårt att slappna av och sova.
Fast det stämmer väl inte riktigt heller. JAG vill sova men mina muskler och min kropp kan inte slappna av.
Det "Pirrvärker".  Men det är som det är. Inte mycket jag kan göra åt det annat än bedöva som attan och det vill jag inte.
Jobb i morgon.
Måste försöka få så mycket sömn så jag orkar upp. Har ställt klockan på 4.00 för säkerhets skull.
Behöver lite tid på mig för att få kroppen att göra som jag vill.

Nåja... blir väl bättre sen.

Stor dag i morgon :D
Ska åka med Dottern och ta hål i öronen. Efterlängtat...
Sen ska jag vara teknisk support.... :) hjälpa en vän att skruva ihop lite IKEA-möbler.
Personligen tycker jag det är HYSTERISKT roligt. Det är ju som ett JÄTTESTORT 3-dimensionellt pussel.
Och jag tycker det är såå roligt.

Nää... vet ni vad.. Det blir inget klokt eller roligt ikväll.
MÅSTE försöka sova lite nu..

Meen... snaart är jag på topp igen. Och då :) som en gummiboll...eller kanske en gummibjörn :)



Gonatt på er

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

TACK 💞

Det är inte lätt....

Det här med telefoner...