Nervös.....

Ska till doktorn idag.
Haverikontroll och byte av medicin.
BORDE inte vara någon stor grej.
Har ju gjort det förr. Så varför är jag då så NERVÖS?
Är det för att det känns som om ALLT hänger på det här?
För att det inte hittar någon annan anledning till att jag mår skrutt?

Har insett den senaste veckan att jag befinner mig i en uppförsbacke som inte ens skulle vara godkänd för Störtlopp. - För brant...
Det har inte varit någon uppenbar backe. För man kommer ju till såna i livet.
Men om man ser den... Då är man beredd och kan samla sig lite för man VET.
Den här har smyyygit på mig... blivit liiite brantare..liiiite halare.... och så vande man sig vid det och DÅ...  
blev det liiite värre... lite TYNGRE...
Inser att jag JUST nu står i en sådan lutning så böjer jag lite grann på nacken...hackar jag näsan i backen.
Och då lär den väl frysa fast........ för det blåser snålt här på mitt kalla hala berg...

SÅ... STIFF UPPER LIP!!!!

Messade in till jobbet.... 
-Jaaa... ny medicin..:D :D
Whoop whoop... kommer på måndag. :D

Fick till svar...

Stilla dig nu!!
Klämdag. Ses på ONSDAG.

Så jag vilar väl... 
NÄE så mitt i h-^§*¤ heller.... jag ska byta däck på bilen!
Har jag nu 2 dagars extra ledigt så ska jag banne mig byta däck på bilen själv...

SÅDESÅ!!!




Kommentarer

  1. Jag tänker på dig fina Lena, önskar jag bodde lite närmare för jag är wicked bra på att byta däck. Vilket du säkert också är, släckt som man är. Men jag hoppas din backe lägger sig snart. kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu är det gjort :). Däcken är på plats. Tack för omtanken och storkram på dig.

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

TACK 💞

Det är inte lätt....

Det här med telefoner...