NÄÄE..!!!! Så mitt i µ*#£$¤!!!!!!!

VÅR!!!!!!
NÄÄEE..!!!!!! Jag har härmed beslutat mig för att jag INTE tycker om våren!!!!!
JA JA Jaaaaaaa... det droppar och solen värmer lite(GENOM FÖNSTREN!!!!)
Och det är ju som myysigast när det är vår och det är sååååå friskt (LÄS SKITKALLT) på morgonen och sen så skiner solen (blir blött, slaskigt, råkallt)..... Aprilvädret är ju så......SPONTANT....
Jo vill mena det. En liten skvätt sol....SNÖSTORM.... en liten dag med töväder..... FRYSGRADER....
MER SNÖSTORM... HALT SOM F----N.... OCH NU ÄR DET 10.8 GRADER KALLT...
Idag var det ett par grader PLUS!!!

NORMALT är det väl inte mycket att gnälla över...
Jag bor i NORRland..... det är APRIL..... det ÄR så här....
MEN JUST NU HJÄLPER DET INTE MED FÖRNUFTSRESONEMANG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Min kropp går i strejk!
Trodde jag var lite öm i knogarna för att jag varit och roat mig med en Ikeamöbel..
Men Nääee.. Det visade sig att knogarna svällde alleftersom.
Jag ser just nu ut som, och känner mig som, om jag gått ett par ronder boxning och jag VANN INTE.
Det måste ha varit en hittills okänd form av boxning dessutom.
För jag har inte bara svullna knogar...
jag går som om jag varit på en tarmsköljning på Icke aktoriserad firma... bredbent och försiktigt....
Men ändå med en viss svikt i stegen.... har fått konstiga svullna kuddar under fotknölarna...
Och det VÄRSTA AV ALLT...
Det är inte nog med att det gör ONT....
Eller att jag börjar bli VÄLDIGT trött...
Eller att jag JUST NU tvivlar en aaaning på att jag ska få kroppen att funka för jobbet resten av veckan...eller ens bara för i morgon....
NÄÄÄ det som RETAR mig så in i NORDENS *µ##}§-mycket.....så mycket så att om jag inte vore en SANSAD, BEHÄRSKAD, TÅLMODIG, TIMID (hmmrrmmm... nåja..)SNÄLL...(joo faktiskt ibland) Person så skulle jag gå till närmaste hage och VÄLTA MIG ETT PAR REDIGA BIFFKOR!!!!!!!!!!
Det är det faktum att jag inte kan göra NÅGONTING.
Bara att gilla läget.... och viiiiila.
Och bara ORDET VILA gör mig så irriterad så jag tror jag får ANDNINGSSVÅRIGHETER.
SUCK.....
Så...Nu har jag öst ur mig det värsta... känns liiiiite bättre... tack. :)
Fortfarande lite kinkig är jag allt men det blir väl kanske bättre om jag bara får sova lite inatt.. och lyckas ta mig på jobbet.

Och hur har ni andra det? Ute i stora världen utanför min lilla värkbubbla?



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

TACK 💞

Det är inte lätt....

Det här med telefoner...