GLAD PÅSK!

Äntligen ledigt!
Hade en del tvivel att jag skulle hålla ihop till påsk men jag fixade det :).
Nu långledigt. Så skönt.
Igår handlade jag inför helgen och sen....... blev det inte så mycket mer.
Sov en hel massa timmar inatt och känner mig mycket bättre idag.
Tror det har stabiliserats sig.
Tänker INTE titta på nån väderrapport. OM det tänker vända igen vill jag inte veta det.
Det MÄRKS!

Nu tänker jag bara NJUTA av att allt fungerar någorlunda som det ska.
Har svängt ihop fyllningen till kycklingpajen och tar en liten kaffepaus framför bloggen ;) innan jag börjar med tacopajen. Jag fick pajer på min lott.  Funderar lite löst på att göra en blåbärspaj med...... är ju ett hopplöst smaskmonster och efterrätt är väl aaaldrig fel :D
Vi har släktmiddag med knytisfunktion. Helt underbart när INGEN är rikast i världen men ALLA vill träffas och umgås.

LEEEEEEEEEDIG ända till tisdag!!!
Just nu känns det vansinnigt lyxigt.
Ta det inte fel nu. Jag trivs verkligen med mitt jobb. Annars skulle jag inte tyna iväg min lilla kropp när den vill gå i strejk.
Men solen skiner. Det börjar bli vår (på det positiva sättet. Varmt. Stabilt, just nu) och JUST nu - är det mesta UUUUNDERBART.
Jag menar vad finns att klaga på?
Kroppen funkar.
Kaffetermosen är full.
Jag har ett påskägg fullt med godis.
Och sooolen skiiiner. Ska göra klart en paj till och sen smyga ut och sätta mig i lä.
För ärligt..det blåser småspik..

Önskar alla en GLAD PÅSK och en skön helg.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

TACK 💞

Det är inte lätt....

Det här med telefoner...