Gängpaj..

Borde vara ganska glad.....
Borde efter alla anständiga regler om uppförande och så vara sådär lagom uppåt.

Jag har inte överdrivet ont....
Och det ÄR jag väldigt glad över...går tillbaka till jobbet på onsdag och det är underbart kul :)

Vill ju inte vara överdrivet optimistisk men det verkar som om den nya medicinen funkar bättre på mig.
Ingen Må-bra-explosion men ändå ett litet A - la - katjing... susade ändå förbi mig så jag mår bättre.



Men....
Varför känner jag då inte för att hjula runt huset?
Eller ställa mig på taket och sjunga falskt?
Eller.... dansa en hambo runt gräsmattan..........

Känner mig bara tom.... utan innehåll...

Uttöjd.

Ur gängorna...

Känns som centralvärmen har gått sönder i mig.

Är väl trött...

Får försöka sitta i solen...kanske tinar jag upp....

Usch... mycket gnäll nu.. slutar med nåt skojigt istället.

















Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

TACK 💞

Det är inte lätt....

Det här med telefoner...