Jag är inte som andra jag. Jag är bara som mig...eller....

Det är väl bara jag som är en kologigantisk ögontjänare..
Som lätt hysterisk tittar mig omkring så att det inte ska se stökigt ut om jag får överraskningsbesök?
För VE och FASA om det skulle se flöjigt ut.
Inte om de kommer vänner. Då gör det inget om det kommer en dammråtta och snusar dem på tårna när de kliver in.

Och är det BARA jag som är Militant-defensiv? Har garden uppe. Är mer redo och beredd än en hel scoutkår. För det är banne mig inte säkert att det går bra... Så länge nåt kan gå åt skogen är det LIKA bra att RÄKNA med det så man är beredd...
OM det sen, mot förmodan, skulle råks gå BRA. Jamen det är väl trevligt.....såna överraskningar får man ju inte för många av.
Ändå anser jag inte att jag är överdrivet pessimistisk. Jag är bara beredd. OM... UTIFALL....och FÖR SÄKERHETS SKULL... mjaa... militant-defensiv tycker jag är ett bra ord. Eller Ultrarealist... kanske.
För världen är som den är och jag blir hellre POSITIVT överraskad än NEGATIVT.
Då är jag väl inte en pessimist heller...??!! Eller..??? NÄÄÄ !!!!!
Det tycker inte jag heller....

Jag tycker jag har en väldigt realistisk syn på allt.
Jag inser mina små brister.... inget snack om den saken..

Så här är det.
Jag är Kort sagt en Ultrarealistisk, Militant-defensiv person med en VÄLDIGT positiv inställning till livet.
Men jag lider lite av ögontjän-syndrom och är lätt Smikrofobisk. Dvs.. jag tar inte smicker och komplimanger så bra. Men jag tränar så nu kan jag ta att nån säger:
-Mmmmmm... Inte strykfult i alla fall...
Då kan jag till och med le lite.
För jag vet ju att IBLAND... när kroppen är med mig..
DÅÅ ÄR JAG ENORMOFANTASTISK :D.

Så... det var väl realistiskt.. Ja det tycker jag med :).

Till alla småkrämpiga, operfekta, lätt värkbrutna och alla andra vill jag nu mynta ett nytt tillrop.
Starwars kan slänga sig i väggen med sin -May the force... Jag säger bara...

-MÅTTE KROPPEN VA ME DIG!!!!!
för då kan man flytta berg i vardan....

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

TACK 💞

Det är inte lätt....

Det här med telefoner...