Har varit superseg och trött hela veckan. Haft problem att komma upp fast jag lagt mig och försökt sova tidigt.
MEN NU hade jag ju chansen att sova lääänge.
Vila ut.
Var i och för sig bara upp en gång och travade inatt.
Men PLIING strax efter 04.00 slog jag upp ögonen och var oförskämt ÄCKLIGT vaken.
Så det var bara att masa sig upp.
Har å andra sidan hunnit lite idag.
Möblerat om..
Har ögontjänstädat hela nedervåningen. De kommer och besiktar kök och badrum till veckan och då måste jag ju torka EXTRA för täänk om de ser att det inte blivit ordentligt torkat längst in i hörnet under köksskåpet... (ibland blir jag så TRÖTT på mig själv) Men nu är jag ju en gång så..
Har bara övervåningen kvar nu men ända till tisdag på mig. Det här dela upp och lite i taget kan driva mig till vansinne.
Men jag tröstar mig vid symaskinen :D.

Så här blev den rosa hunden med hjärtan.
                                                                                 

Kommentarer

  1. Superfin liten rackare det där! :D
    Du vi ses i Påsk, hälsa Pluppan också!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

TACK 💞

Det är inte lätt....

Det här med telefoner...