Underbara morgon...näääe..

Eftersom jag har en startsträcka på morgonen som lätt skulle räcka som landningsbana till en Jumbojet så bara AVSKYR jag att försova mig.
Låg väl så där en timme efter planeringen i morse. Innan jag ens vaknat!
Sen fortsatte det bara.
Ingen parkering på "min" vanliga plats. Ingen parkering ledig på "mitt" reservställe.
Så det blev till att ta "i-värsta-fall-parkeringen" längst bort.

Men jag fick ju i alla fall en FRISK och HÄLSOSAM promenad i snålblåsten som peelade mina kinder illröda och fnasiga.
SUCK. jag blir en aning kinkig när jag försover mig.
Och det sitter oftast i hela dan.
Nä nu ska jag göra en kylskåpsinventering och laga nåt gott till middag.

Hmm.. det är ju en aning synd om mig idag så det blir nog en choklad-kaffe lagom tills jag trillar ner i soffan för kvällen ;)

Kommentarer

  1. Haha, känslan när man tror man är den enda som är smart nog att hitta sina ställen och sen blir överbevisad. Sad story.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

TACK 💞

Det är inte lätt....

Det här med telefoner...