OK- JAG GER MIG!!

NU... Nu ska jag ta gnällandet till nya höjder. Om ni tycker jag gnällt innan så är det bara en mild liten pust.  Det kommer vara som att jämföra vinddraget från en Braun hårfön med en orkan.

Ja jag vet att jag sa nåt om vårkänslor. Men det var ju bara så där rent POSITIVT tänkande.
Men naturligtvis skulle ALLA högre vädermakter och annat ta åt sig PERSONLIGT så det nu är så där ONÖDIGT kallt.
-25 grader! Det ska väl inte vara nån kyla att gnälla om när man nu är viking, norrlänning, mer eller mindre van att bli frystorkad mer än halva året.
Men det har inte varit särskilt kallt i år. Det har varit mer eller mindre vårvärme. Och då får man inget vinterskinn. Ja jag tror allvarligt att vi anlägger vinterpäls eller skinn.OM rätt kyla infinner sig vill säga. Det ska vara så där lagom kallt som blir kallare, sakta och fint.
Men nu blev det inte så. Så då går vi här (läs JAG) med mitt tunna sommarskinn och FRYSER.

Kommentarer

  1. Du får väl ut och åka skidor eller annat trevligt, så får du härdat skinn ;-)) kramizzzz Mammsen.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

TACK 💞

Det är inte lätt....

Det här med telefoner...