Ännu en prick i protokollet.

Så har jag då fått ännu en liten prick i protokollet.
En lite besvärlig prick.
Låt mig ge en kort och minalldeles egna beskrivning av Reumatism.
Det är, enlig min mening, en sjukdom med ett alldeles eget "bonussystem".
Undefär som Mc-Donalds, Sibylla eller nåt annat populärkt klippkorts-system.
Efter ungefär tio nya krämpor får man en ny diagnos.
Jag har en ny...eller jag har rättare sagt fått tillbaka en gammal i repris.
En som jag egentligen inte ska kunna få nu med min nya mediicin.
Ja har Irit eller regnbågsinflammation. Droppar och dräller två olika droppar i tre veckor och under tiden ser jag för taskigt. bedrövligt illa.
Så om jag stavar som en kratta ber jag om ursäkt. Det är som sagt lite suddigt på nära håll. dropparna gör så att jag inte kan fokusera ögat.
Problement är bara att jag måste backa lååångt från dataskärmen för att se vad jag skriver....och då blir ju texten väldigt liten och svår att läsa.... men om jag går närmare..blir det VÄLDIGT suddigt..
Ni förstår dilemmat.
Nåja.. jag var bara tvungen och gå in och gnälla lite. så där på känn. Tur man är administrativt utbildad.:)

Kommer vara en aning luddig i ungefär en vecka till. Men SEN ska ni minsann få se... Lite bättre stavning i alla fall
Kram på er.

Kommentarer

  1. Tull och mer tull! Prick i protokollet, prickigt kjoltyg i 50-tals stuk. Matchar i alla fall!

    SvaraRadera
    Svar
    1. ha ha.. jaa.. tänktne inte på det riktigt så men.. jaa, joo... det kanske är DÄRFÖR.
      Hmm.. det läter väl inte riktogt klokt men just nu kändes det faktiskt bättre.
      Karam på dig gumman
      Lena

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

TACK 💞

Det är inte lätt....

Det här med telefoner...