Aftonbön....

Idag har jag gjort min första dag av 14 för att lära mig se saker i ett annat ljus.
För att lära mig hantera smärta på ett annat sätt och förändra ett beteendemönster.

Jag har gått in i detta med ett öppet sinne.
Jag har begränsat min negativitet och verkligen VINNLAGT mig om att se detta på ett POSITIVT sätt.
Jag ANSTRÄNGER mig för att på intet sätt låta min sarkastiska sida komma fram.

JAG ANDAS.........................................................................

Och ikväll ska jag be aftonbön.
Detta ska under 14 dagar bli mitt mantra.

KÄRE GUD, TOR, ODEN, BUDDAH eller ANDRA lika värdiga högre makter!
HÖR min bön och HJÄLP mig att se mening i de övningar vi utför.
LÅT MIG ALLTID FINNA TRÅDEN SOM GÅR GENOM MIN KROPP!!!!!
MÅTTE MINA FINGRAR DOMNA om jag ännu en gång känner för att kasta kritasken på dem.
Låt OCEANER av tålamod komma till min hjälp.
Må alla mina fula tankar komma på skam och må de högre målen i slutändan uppenbara sig för mig.
SNÄLLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HJÄLP MIG!!!!!
Om inte annat....Låt min uppfostran visa mig från den snälla sidan så jag finner styrka att fortsätta lyssna artigt utan att bita ihop käkarna i vånda.
Amen....


Jag skriver detta i ren FRUSTRATION.

Jag HOPPAS att jag har såååå FEEL!!!! i de fula tankar som i frustrationen hoppar på mig.
Jag har en INNERLIG önskan om att jag SNART kommer att skriva om hur FEEEL jag har i mina sarkastiska tankar.
Det är säkert jag som på något sätt inte ser det högre syftet med det hela.
säkert.........




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

TACK 💞

Det är inte lätt....

Det här med telefoner...